Hoofdpijn

Hoofdpijn heeft bijna iedereen wel eens! Soms is het kortstondig maar het kan ook zijn dat de hoofdpijn langdurig is. Er zijn veel soorten hoofdpijn klachten en niet elke hoofdpijn is het zelfde.

De pijn kan ontstaan uit overbelasting van spieren, spanning/stress klachten en ook slaaptekort, migraine of psychische of emotionele problemen.

Hoofdpijn kan ook allerlei klachten veroorzaken zoals een band om het hoofd, achterhoofd pijn of voorhoofdpijn.

Hoofdpijn kan gepaard gaan met oorsuizen (tinnitus). Of de tinnitus kan zich alleen vertonen. Ook voor tinnitus is een behandeling via de myofasciale behandelmethode.

Massage behandeling

Een behandeling start altijd met een anamnese (intake gesprek) waarin de klacht wordt besproken en wordt er afgesproken welke behandeling hiervoor ingezet kan worden.

Als wij het er beide over eens zijn wat de juiste behandelmethode is wordt er overgaan tot behandeling.

De behandeling zal direct de last verminderen waardoor je je weer makkelijker kunt bewegen en zal de pijn minder worden. Dit effect is na één behandeling al voelbaar.

Wanneer je tegen deze klachten aanloopt neem dan vrijblijvend contact op info@praktijksportifit.nl of telefonisch op 06 11 30 96 31.

Hoofdpijn 2
Hoofdpijn 1
Hoofdpijn 3
WBack To Top

Snurk behandeling

Revolutionaire methode!

Een unieke behandeling tegen snurken!
Geen medicijnen of bitjes... Een snelle en zachte behandeling om het snurken te behandelen. De insteek is om ontspanning te creëren in het lichaam en vanuit dit standpunt het snurken verder te verminderen. Resultaat is al merkbaar vanaf de eerste keer! Voor meer informatie https://www.praktijksportifit.nl/snurk-centrum/
Bel voor een afspraak via telefoon 06-11309631 of info@praktijksportifit.nl